جهت گیری های استراتژیک

شرکت بین المللی سیمان کنگان

درون سازمانی

  • کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت جهانی
  • بهره گیری حداکثری از امکانات موجود برای ایجاد کسب و کارهای جدید (بنکرینگ، صادرات سایر محصولات معدنی از طریق اسکله، تولید برق به روشهای مختلف و ...)

برون سازمان

بومی
توسعۀ همکاریهای استراتژیک با سایر تولیدکنندگان ایرانی با هدف تسهیل صادرات محصولات ایشان و ارتقاء تنوع در سبد محصولات قابل عرضه به مشتریان جهانی

بین المللی

  • توسعه فروش به مصرف کنندگان
  • توسعۀ همکاری‌های استراتژیک با مصرف‌کنندگان جهانی با هدف شکل‌دهی همکاری‌های میان مدت و بلند مدت برای تأمین محصولات مورد نیاز ایشان با رعایت منافع بلند مدت طرفین
  • توسعۀ همکاری‌های استراتژیک با تولیدکنندگان جهانی با هدف :
    • ایجاد هم‌افزایی براساس امکانات موجود طرفین
    • ایجاد هماهنگی استراتژیک برای مدیریت بهینۀ بازارهای مشترک
    • سرمایه‌گذاری مشترک در طرح‌های دارای توجیه فنی اقتصادی